 |  |
1.632.953 gości odwiedziło nas od 1 kwietnia 2008 r.
|
Miasto Tarnów w 2007 r. uruchomiło tarnowski portal konsultacji społecznych. Ideą przewodnią było tworzenie wspólnie z mieszkańcami miasta portalu, dzięki któremu kierownictwo oraz pracownicy urzędu miasta będą mogli poznać zdanie na temat istotnych dla miasta spraw, jego problemów i sposobów ich rozwiązywania. Portal dzieli się na dział „konsultacje" w poszczególnych kategoriach moderatorzy pytają o opinie internautów, w dziale „dyskusje" każdy użytkownik może zadać pytania urzędnikom samorządowym lub sam rozpocząć debatę na interesujące go tematy. Inni mieszkańcy mogą włączyć się do toczącej się dyskusji. Odpowiedzi można uzyskać w godzinach pracy Urzędu Miasta Tarnowa. Praktyka stanowi jedną z form realizacji konsultacji z mieszkańcami gminy, o których mowa w art. 5a ustawy o samorządzie gminnym. |
 | Metryka praktyki |  | |
Data wprowadzenia do BDP: | 2013-06-19 |
| Typ jednostki: | powiat grodzki | Miejscowość: | Tarnów | Powiat: | tarnowski | Województwo: | małopolskie | Kod pocztowy i Poczta: | 33-100 Tarnów | Jednostka wdrażająca: | Urząd Miasta Tarnowa | Ulica: | ul. Mickiewicza 2 | Telefon: | 14 6882400 | Wirtyna internetowa: | www.tarnow.pl | Liczba mieszkańców: | 114.000 |
|
|
 |
 |
| Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego (gminach i powiatach) | |  | Związek Miast Polskich |  | Związek Gmin Wiejskich RP |  | Związek Powiatów Polskich | |  |
|
|