 1.634.167 gości odwiedziło nas od 1 kwietnia 2008 r. |
Elektroniczna rejestracja dokumentów finansowych w urzędzie jest narzędziem zarządzania wewnętrznego w jednostce organizacyjnej. Narzędzie służy do rejestracji obiegu dokumentów finansowych w Starostwie Powiatowym przy wykorzystaniu systemu elektronicznego monitorującego ich wytworzenie akceptację kontrasygnatę i obieg wewnątrz urzędu. Opiera się ono na regulaminach opracowanych na podstawie ustawy prawo zamówień publicznych i obejmuje każdy wydatek, który dokonywany jest w trybie ustawowym lub z pominięciem trybów wymienionych w ustawie prawo zamówień publicznych (o równowartosci szacunkowej poniżej 14 000 euro). |
 | Metryka praktyki |  | |
Data wprowadzenia do BDP: | 2011-05-17 |
| Typ jednostki: | gmina miejska | Miejscowość: | Nowy Sącz | Powiat: | nowosądecki | Województwo: | małopolskie | Kod pocztowy i Poczta: | 33-300 Nowy Sącz | Jednostka wdrażająca: | Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu | Ulica: | Jagiellońska 33 | Telefon: | 18 4141822 | Wirtyna internetowa: | www.starostwo.nowy-sacz.pl | Liczba mieszkańców: | 206.000 | Osoby kontaktowe: | Janusz Bieniek tel. 18 4141822 |
|
|
 |
 |
 | Wsparcie udzielone przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego |  | Związek Miast Polskich |  | Związek Gmin Wiejskich RP |  | Związek Powiatów Polskich |  | Norweski Związek Władz Lokalnych i Regionalnych | |
|
|