 |  |
1.632.866 gości odwiedziło nas od 1 kwietnia 2008 r.
|
 |
Przedstawiona praktyka jest częścią realizowanego przez Urząd Miasta w Koszalinie projektu związanego z modernizacją zarządzania. Jako jeden z elementów wymagających szczególnej uwagi i podjęcia działań, został zidentyfikowany problem komunikacji zarówno zewnętrznej jak i wewnętrznej. Diagnoza ta została postawiona przez samych pracowników, w wyniku szeroko prowadzonego badania ankietowego, które wskazało obszary do poprawy. W ramach całego projektu powstała Strategia Urzędu Miejskiego na lata 2013 – 2017. Sam proces tworzenia strategii opierał się na szerokim konsultowaniu i uzgadnianiu jej zapisów z pracownikami urzędu. W konsekwencji jako jeden z celów strategicznych dla Urzędu Miejskiego w Koszalinie przyjęto poprawę komunikacji. Położono nacisk na komunikowanie sią w formie informacji przekazywanych pisemnie, ustnie, telefonicznie, pocztą elektroniczną, wewnętrznych aktów normatywnych. Projekt zawiera dużo ciekawych rozwiązań, które do poprawy tego obszaru angażują zarówno zasoby ludzkie, poprzez tworzenie nowoczesnych rozwiązań personalnych i organizacyjnych, jaki i opierają się na wykorzystaniu nowoczesnych technologii i narzędzi do przekazu informacji. |
 |
 | Metryka praktyki |  | |
Data wprowadzenia do BDP: | 2014-10-07 |
| Typ jednostki: | gmina miejska | Miejscowość: | Koszalin | Powiat: | Koszalin | Województwo: | zachodniopomorskie | Kod pocztowy i Poczta: | 75-007 Koszalin | Jednostka wdrażająca: | Urząd Miejski w Koszalinie | Ulica: | Rynek Staromiejski 6-7 | Wirtyna internetowa: | www.koszalin.pl | Liczba mieszkańców: | 103.470 | Osoby kontaktowe: | Lidia Dzienisiewicz tel. 94 3488885 e@mail: lidia.dzienisiewicz@um.man.koszalin.pl |
|
|
 |
 |
|