 |  |
1.632.980 gości odwiedziło nas od 1 kwietnia 2008 r.
|
 |
Czy można jeszcze lepiej obsługiwać naszych mieszkańców, dając jednocześnie zatrudnienie osobom niepełnosprawnym i dodatkowo skorzystać ze środków PFRON? Oczywiście, że tak. Rozwiązanie takie wprowadził w 2009 roku Urząd Miasta Poznania. Z problemem niskiego wskaźnika zatrudnienia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawnością boryka się wiele jednostek, tak też było w Poznaniu. Zauważono znaczny koszt stały ponoszony przez budżet miasta wynikający z braku osiągania 6% progu. Dodatkowo szukano kolejnego kanału komunikacyjnego z mieszkańcami aby poprawić jakość pracy urzędników, którzy stale odrywani byli od merytorycznej pracy do udzielania podstawowych informacji. Tak powstał pomysł utworzenia call center. Miejsca, gdzie niepełnosprawni otrzymali zatrudnienie, a mieszkańcy pełną i rzetelną informację. Wdrożone rozwiązanie przyczyniło się do poprawy wyników działalności jednostki zarówno w sferze finansowej - trwale obniżono opłatę karną PFRON, jak również w sferze społecznościowej - trwale wkomponowano pracowników z orzeczoną niepełnosprawnością w zespół, który pracuje na rzecz osiągnięcia wspólnego celu. |
 |
 | Metryka praktyki |  | |
Data wprowadzenia do BDP: | 2014-11-07 |
| Typ jednostki: | gmina miejska | Miejscowość: | Poznań | Powiat: | poznański | Województwo: | wielkopolskie | Kod pocztowy i Poczta: | 61-841 Poznań | Jednostka wdrażająca: | Urząd Miasta Poznania | Ulica: | Plac Kolegiacki 17 | Liczba mieszkańców: | 553.000 | Osoby kontaktowe: | Konrad Zawadzki tel. 692 446991 e@mail: Konrad_zawadzki@um.poznan.pl |
|
|
 |
 |
|